onsdag 10 augusti 2011

Fasar

Som alla andra barn just nu fasar min unge också, lovely!!

Somnade halv sex i soffan (på mig) efter ha vägrat äta middag, ville endast ha flaska.
Så vi får väll se när han vaknar imorgonbitti :)
I övrigt har han sovit säkert 4 ggr a'la 25 min ungefär.
Precis som man vill ha det eller?

Jahopp nu vakna han...


(uppdaterar)

Lika bra att avsluta inlägget då man aldrig vet när man återkommer.
Men det var endast magtjorvel!!

Imorgon har jag hört ett rykte om att vi får finbesök ;)
Så jag får städa undan lite ikväll, så hon inte vänder i dörren. Hoppas inte!
Man kanske ska lyxa till och ta fram dammsugaren eller snabeldraken som hon skulle säga, hehe!
Lika bra att få det gjort ikväll, man vet aldrig vad Ralf har för planer för morgondagen ;)

Kämpa på alla därute, efter varje fas kommer solskenshumöret!!

Är det inte konstigt att alla håller på samtidigt?

Såhär rolig kan man se ut när man är exakt 7 månader och försöker roa sig på ett museum i Eskilstuna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar