lördag 20 augusti 2011

Heeeej

Jag befinner mig halmstad :)

Vi har kört ner mer grejer till Jossan, pysslat ihop dom, handla mer och fått upp lite saker på väggarna.
Saknar dock pappa som brukar göra detta perfekt hemma.
Vi har gjort aningens många misstag ;)

Det börjar bli riktigt mysigt här nu..
Halmstad är en mysig stad btw.
Jossan bor 400 meter från stora torget ungefär.
Känns aslyxigt att bara promenera hem från stan när man är nöjd :)
Här kommer hon ha det bra!!

Mamma har deckat i sängen, Jossan gör te och jag bloggar.
Aströtta, jag och mamma kom iväg strax innan fem från ua...

Men vet ni...
Ralf har börjat krypt/ålat i förmiddags.
Så jävla typiskt precis när jag åker hemifrån. Men så kuuul ju :)
Längtar efter att få se det!!
Fast det är skönt att va hemifrån en stund.. Vila huvudet lite!!
Kommer komma hem med ny energi.


Ha en mysig helg :)
För det har jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar