onsdag 10 augusti 2011

Bil lös

Ingen bil har jag just nu.
Då min käre fästman (eh va? Lät asgammalt) skulle fixa en bromsslang och råkade dra av fästet på bromsröret..
Sen står han och skriker att han har oflyt jämnt, kanske? Kanske inte?

Jag är glad Ändå.
Syrran lånar ut sitt plåtskåp så länge.
Min gamla pärla :)
Det uppskattas!!
Vi vill ju gå på mammaträff idag!!

Vi tänkte dra till 4H gården igen och om det blir dåligt väder så smiter vi nog in på gränby istället.
Men det verkar inte vara så många som ska med..
Men nästa vecka börjar öppis iaf.
I den gruppen vi går får man gå tills man blir 10 mån sen får man byta till vanliga öppis.
Det är många som kommer bytas ut under hösten.
Ralfie kommer få hänga med småttingarna ett tag :)
Vi var ju yngst där ganska länge..

Kanske dags att testa balingsta?

Bla bla bla..

Nu ska jag göra mig i ordning.
Seriöst jag kollade bussen innan jag ringde och frågade om bilen.
Skulle behöva ta 09.10 bussen för att kunna vara i tid i gränby vid 11.30..
Vilket skämt!!!!!
Men vi ska tvinga pappan ta våran bil sen när den fungerar så jag och Ralf får åka bussutflykt.
Men palla tur och retur. Nej tack!

Bla bla bla..

Det är en sån morgon idag :)

Jag drömde för övrigt att jag var skitrik och ute och shoppade höstkläder. Underbara dröm
Bli verklighet!!


Over and out!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar