fredag 5 augusti 2011

Tonight is the night

Halluu, min urtråkiga dag förvandlades till en skitrolig kväll.
Jag spontanade och följde med Tussie och mötte upp Anna. Vi satte oss på bryggan och drack vin, åt lösgodis och pratade hela kvällen.

Sen skulle jag komma hem, men ingen ville hämta mig :( värsta med att bo på landet!!
Men till slut kom Min fantastiskt snälla syster!!
Förlåt alla andra som vart terrade!!

Lät som jag terrade folk halv tre på natten.
Åkte hem innan elva, så så farligt var det inte ;)

Ikväll är det ju Mustaschkonsert på Katalin..
Längtar!! Har ju inte lyckats se dom live ännu.

Så Ralfie ska sova hos sin Farmor och vi med för den delen men vi kommer liiite senare ;)
Så nu ska jag in till stan och leta reda på nått att ha på sig.
Lämna Ralfie och äta pizza hoppas jag på :)

Sen möta upp resten av gänget,
Tror vi är ganska många!
Sen möter vi upp ett annat gäng som har åkt räkbåten. Kommer nog vara en 30 pers sammanlagt.
Förhoppningsvis kommer vi småskitar in på flustret med resten.
Annars blir det TEQUILA, haha Anna är stammis ;)

Nu vet ni EXAKT vad jag ska syssla med :)
Vad ska ni göra ikväll?


Rock'n Roll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar