tisdag 3 augusti 2010

Vi skulle vara duktiga igår och toksnickra. Vad händer? Regnet börjar ösa ner och det slutade ju inte direkt 5 minuter senare. It wasn´t ment to be, helt enkelt! Började nästan grina, håller ju att Boa inför Bebbe ;)
Vi + Johan drog in till stan istället för att införskaffa diverse förnödenheter för att kunna överleva denna miserabla snickardag. Efter alla hantverksaffärer fick jag med dem till Chilli och jag lovar det krävdes övetalning, fick nämna 43 ggr att jag är gravid tror jag. Hittade en tavla som passa perfa in hemma iallfall.


Aftonen bjöd på skitsnack med Anna & Tussie på Magnussons. Vart uppdaterad på alla fronter, roligaste var nog ändå Tussies Hundproblem på Onsdag. Stackarn :)



Idag kommer Mami och Kusin på besök, så jag ska städa lite så det ser anständigt ut. Sen ska jag snajda på mig mitt Rosa snickarbälte och hjälpa Gubben. Jag är jävligt duktig på att spika, men gick i ju för sig bygg :P
Hanna hade lagt upp massa kort från Christians 30 års, tänkte om jag skulle låna lite kort av na. Later kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar