söndag 15 augusti 2010

supertrevlig gårdagskväll, mindre lyckad söndag

Vilken kväll det vart igår. Jag hamnade på något konstigt sätt inne på saluhallen och borde gått hem ett par timmar tidigare än vad jag gjorde. Kände mig fruktansvärt malplacerad där runt 01.00 och alla -20 hade blivit plakata och Pikékragarna fälldes upp. Mitt i allt detta en preggowoman, haha. Men hade mkt roligt med vännerna jag hade med mig :)
Hade försökt få Emil att åka hem via sms, men gav jag upp och tog my ass för att leta reda på han.
Hör och häpna, han hade mobilen på sig, svarade på alla sms och när jag ringde. (plötsligt händer det)

Idag är jag trött, sur och nyktert bakfull. Värdelöööööst!
Inte slipper jag undan den där målningen idag heller. Sugsöndag helt enkelt.

Beställde ett par babyshoes (inte till min bebbe) idag. Supersöta, vill också börja shoppa åt min krabat men törs inte än. Om en månad kanske??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar