tisdag 10 augusti 2010

Odd

Satt och tänkte på eftermiddagen om jag skulle ta den där vändan till HM.
Men jag skulle sluta efter Emil och då blir jag ju påkommen när jag kommer hem.
Brukar vara så smidig att smyga in annars och lägga det i garderoben och låtsas som nada.
Han har ändå ingen koll på mina kläder. Får ta det en annan dag tänkte jag, men så ringer han och säger att de ska jobba över. Jag suckar i telefonen men hjärnan säger woop woop ;) Men så säger han att jag kan väl ta en vända till Gränby och kika lite. Hallå, är han telepatisk?
tappade nästan all lust när det vart lovligt. Halva grejen är ju smygandet, eller?

Kom hem med lite shit i Höstbetoning trots allt!



Nu ska jag gotta lösgodis och låtsas som om jag aldrig såg att vågen var uppe och vände på 70 kg sist ;) Jag vet att man får gå upp när man är gravid men Bebben+bihang kanske väger 2 kg men vart faan tar de andra kilona vägen??? 2 kg kan jag svara för, 1 kg i varsin armhåla. Måste köpa större bh IGEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar