tisdag 17 augusti 2010

Huvudvärk sen i Torsdags, börjar bli lite orolig varför den inte släpper. Ska nog ringa ner till mvc och fråga om jag får komma och ta blodtrycket. Eller ska jag man vänta till på fredag, då jag ändå har tid där?
Dilemma

Ska försöka få massa saker gjorda idag också, men jag får nog lov att börja med att jobba ;)
Idag var jag så trött att det inte ens gick/hade tid/ork att sminka bort tröttheten. Påsarna under ögonen lyser rätt igenom. Ser ut som en slíten trebarnsmor. Sen läste jag nå irriterande på Facebook. 

 Jag har burit ett barn i min kropp. Jag har matat och tröstat ett barn vid mitt bröst. Min kropp är inte perfekt, men när jag ser mig i spegeln är jag lycklig för jag ser en mor och det finns ingen större stolthet eller lycka. Kopiera detta till din status om du är stolt att vara mamma, Jag älskar mitt barn mer än allt ♥

Vad bra att det nu finns en ursäkt för alla att bara kopiera rakt av. Vilket jävla bullshit, vi andra skiter väl fullständigt i om pattarna hänger på sne eller om magen fladdrar. Den här texten handlar bara om att rättfärdiga det inför sig själv. Sorry om nån tar illa upp, men tål inte sånt här sentimentalt skit.

Börjar bli på äckligt dåligt humör kände jag, bitterfittan kom fram igen. Hon hälsar på ofta nuförtin. Ska nog pigga upp mig med en KitKat (andra för idag). Inte konstigt att vågen stannat på 70 kg ;)


1 kommentar: