söndag 8 augusti 2010

4 veckor har passerat

Om jag hade semesterångest innan, måste jag nog säga att den har gått över nu. Har förlikat mig med tanken på att börja jobba imorgon. Ska njuta av de sista månaderna på jobbet innan jag går på mammaledighet. Blir ju av med jobbet sen, jag som älskar mitt jobb egentligen :/
Men sen blir det nytt jobb nya möjligheter (förhoppningsvis)...

Igår var jag bara hemma, och fick sällskap av Emely. Vi gaggade, åt godis, spanade in åskvädret medan grabbarna var hos grannen och hinka Bärs (som vanligt).
De sov kvar dessutom, så jag och Emely tog en sväng till Sävja idag och spanade in Maddes husbygge. Det kommer bli fin fint, men jag är inte avundsjuk på allt det har kvar att göra.

Ikväll blir det köttfärslimpa, med Lillnicke som middagsgäst :)

psst; Igår kväll var vågen upp på 70 kg och vände, wooooooa! Slutade på 69+, som tur ramlade den ner på 67 kg imorse igen, puuuuh. Fan vad läskigt det är att gå upp i vikt, banta nu?, eller inte...

1 kommentar: