tisdag 31 augusti 2010

Ola amigos

Gårdagen vart en mycket stressig dag på jobbet, alla är hemma och sjuka så man får ligga i för att hinna med allt. Dessutom började Service lampan på bilen lysa igår. FUCK!
3700:- på en jävla bettskena och sen 3100:- på en service.
Inte min månad kan man säga, var tvungen att pigga upp mig själv med dessa :)



Hamnade i skyfallet igår, körde muslimstajl eftersom nå paraply hade jag självklart inte.
 Tog ett par timmar innan man torka igen.


När jag stod och vänta på bussen efter lunch så upptäckte jag dessa skönhetsfläckar.
Behöver numera andvända MagLapp. Ska nog införskaffa en handduk att slänga över när man ska äta.
För det är bra pinsamt att upptäcka detta när man är påväg till ett Möte.


Upptäckte också när jag stod där och glodde på mina fläckar att jag numera inte ser mina fötter.
Haha, detta kort är taget som det ser ut när jag kollar neråt :P



Efter Jobbet kastade jag mig iväg för att boka tid till Servicen och sprang in på MCdonalds för att tjacka middag. Hade nämligen en klipp & färg hos Linda igår. Hon är så himla söt, jobbade över och grejer :)
Fick dessutom en Present, en superduper inpackning. Ska testa och se om den biter på mitt numera slitna hår. Hon upptäckte att min utväxt var tydligen mycket mörkare än vanligt. Nästan svart, graviditeter kan orsaka många konstigheter :)


Nu var man alltså utan utväxt igen, sköööönt! Men nästa gång har jag lovat att jag ska förnya skalpen lite.
Men tiden räckte inte till igår, då hade vi blivit kvar hela natten.
Linda ska ju vara så duktig och envisas med att färga mitt hår, inte bleka.
Men jag har en tendens att väldigt lätt slå över, så man lite blå tonad också.
Men det mesta av det fick vi bort :)


Nu sitter man ensam på jobbet, vad gör man då?
Passar på att gå på toa- Ifred
bloggar- ostört
fikar- ciabatta, vaniljmunk, kaffe och snickers

Allt annat än att jobba helt enkelt ;)

ja men just ja, fick ett brev från FK igår. Då har min chef missat i att fylla i en blankett, SUCK!
Så det lär ju dröga ytterliggare ett par veckor innan jag får svar.
Jävligt svårt att planera på jobbet måste jag säga.
Men jag känner att jag kommer bli djupt besviken om jag får nedslag.
Usch, det är nog lika bra att jag räknar med att jobba ett par månader till :(

Jävligt långt inlägg, måste vara rekooord-

2 kommentarer:

  1. Men oj va med barn det kommer!
    När ska ni ha?
    In i mamma rollen nu då, känns bra?!
    Det är det bästa någonsin!!!!
    Lycka till!!

    SvaraRadera
  2. Jo man börjar undra om det sprids med vinden här ute :) Men det känns jätte bra, men det är fortfarande svårt att ta in att det faktiskt händer.
    Vi ska i början på december, så det är 3 månader kvar ungefär.
    Tack så jätte mycket, kommer höra av mig om bra tips sen :)

    SvaraRadera