måndag 16 augusti 2010

extra 100 poäng till mig

Fy fan vad jag är duktig. har städat hela jävla huset nu. Tur för mig att jag och Emil snålade lite på kvadraten när vi byggde. För det är fan drygt att fejja överallt.

Dessutom har jag börjat ta tag i inköpen av barnsaker trots allt. Var in på barnens hus och skulle hitta fördelsedagspresent åt granntjejen som fyller 2 år imorgon. Fastnade lite extra länge vid barnvagnarna ;)
Bestämde att jag ville ha en Brio. Nu ska jag bara bestämma mig för vilka finesser det blir.
Snodde med mig lite broshyrer hem, började diskutera lite med grannen vid brevlådorna och vips så hade jag köpt deras bilbarnsstol. Skit fin, använd i några månader. Detta betyder att jag har tjackat min första barnpryl, woooa känns lite läskigt.

Hittade en söt liten tunika till granntjejen inne på Lindex. Tänkte att jag skulle smitta av mig lite med min rutigaskjort mani.



Nu blir det Te & Smörgås, sen bums i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar