lördag 21 augusti 2010

Glömde en sak, när vi klev in på bedömningsenheten möttes vi av en jätte trevlig sköterska. Jossan kom in först med en fin pösig tröja på sig och sköterskan frågade rart om det var hon som skulle ha hjälp. Jossan gör en min som heter duga :P
jag visar mig och sköterskan gör minen, vad i helvette tänkte du på när du tryckte på dig den där tröjan i morse. haha, alla gravida har de där fina pösiga tröjorna som min syrra hade på sig. I de så syns det ju knappt att man är gravid. Utom Frida för hon tror hon är så jävla smäcker fortfarande ;)

1 kommentar:

  1. Blev rätt ställd när du kommenterade förra gången, haha. Vi hade inte berättat för nån ännu då men det var väll rätt uppenbart som du säger:) Haha ja jag vet det är ganska komiskt att micke och emelie ska ha samtidigt. Jätte kul för dom me! Robin sa precis samma om BB... hoppas jag verkligen inte att de gör, haha!

    Men tack så mycket! Vi är jätte glad men det kommer bli sjukt tufft me bygget och så... Men det löser sig:) Hoppas allt är bra med dig förresten:)

    SvaraRadera