söndag 29 augusti 2010

Fredagkväll-Lördag-Söndagmorgon

Hallu :)
Somnade på soffan vid 20.00 i fredags, Roligt sällskap. Vaggade till sängs vid 22.00 och sov tills 07.00 morgon efter. Bra jobbat!

Igår vart det alltså super tidig frulle, sen en snabbvisit till Mor där vi gnällde över våra oeffektiva karlar :)
Haha, inte för att vi är blixten men ämdå, gnälla när ingen hör det får man.
Just ja, innan jag åkte samla jag ihop alla jävla pantburkar. Efter besöket gav jag mig till Maxi för pantning och handling. Träffade på Maria i mitt berg av Ölburkar, fick frågan om vi hade haft fest?!
- Uhm, nej men min Karl är glad i Öl kan man säga.
 Pantade sammanlagt 320 ölburkar och 1 ciderburk. Vill bara nämna för alla att jag EJ dricker öl!!! Ja nu dricker jag inget alkohol alls såklart.
Men Fan vad duktig jag var som fick det gjort :)

Sen kom syster och hjälpte mig handla och vi hämtade upp Emelie på vägen ut på Landet.
Vart en snabbfika och lite solglassande innan jag och Emil for till Örsundsbro för att inta våra barnvaktsroller.
Helene var så söt att hon hade förberett Mat åt oss, så vi åt, gungade, tog en cykeltur och tryckte i oss LÖRDAGSgodis. Supermysigt, men 3 åringar har en Energi som heter duga :) Tänk om den kunde smitta. När Helene Och Johan kom hem igen, fick vi oss ett par skratt och en bullpåse med hem, UNDERBART!

Idag, så är min Karl effektiv, woopwoop! Jag däremot tar det lilla lugna. Vi ska upp och äta korv på Västeråkersdagen idag. Fiska fiskedamm ska vi också göra :) Emelie Och Micke kommer nog och joinar oss. Sen blir det nog nå smarrigt till middag, eftersom jag måste matcha cheescaken det blir till efterrätt, haha. Apropå det, så upptäckte jag igår att några kilon har nog fastnat på min Butt också.



Men helt ok mammajeans jag fick tag iallafall. Från HM!
De hade ett större utbud av Mamma kläder på HM i Kista, ett litet tips bara. Det bästa var att de inte hängde i närheten av B&B kläderna. 
De är lite stora ännu, men i den här takten har jag vuxit i dem om cirka 2 veckor, ha!

Nej nu ska jag ut och rensa ogräs, woo vad roligt :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar