fredag 27 augusti 2010

Idag ska jag dra kortet till svetten rinner

Idag blir det shopping efter jobb, försöker ladda upp. Jag har en tendens att när det är "planerad" shopping så tappar jag suget. En impulsare är vad jag är. Men som sagt jag laddar :) Har till och med satt på mig kläder som är enkla att slita av och på, Så planerat är det. Jag som inte ens brukar prova i vanliga fall.


Igår ägnade jag hela kvällen åt muffinsbak, jag är så sjukt jävla dålig på att baka muffins. Det är nått som inte klickar, så jag övar. Äter upp dem, sen övar jag osv. Igår vart det dessutom extrem dekoration, haha hittade Rosa glasering som jag drällde över. Vart lite olika smaker, Blåbär, Vanilj ocj Kokos. Det gick faktiskt att äta, men det var ju inte de godaste jag ätit.


Bla bla bla, nog med skitpratet säg. Nu ska jag läsa lite om min nya vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar