tisdag 3 augusti 2010

3 läckor

Det har vart mycket läckor den senaste tiden. I fredags så upptäckte Lillnicke att en oöppnad sillburk hade läckt ut i baksätet på Volvon. Fråga inte varför vi hade en sillburk där, men jag kans säga att jag inte äter Sill så förstår ni vems fel det var. Så nu när man ska glida iväg känns det som om man sitter i en Matjesillburk, fyfaaaan vad jag hatar sill! Alla som har åkt emd mig den senaste tiden vet att det Inte är en underdrift :/

Den andra läckan upptäckte jag i förrgår. Jag har officiellt börjat läcka Mjölk, haha. Trodde att det var ett skämt först. Vad fan är det här för jävla skit tänkte jag, torka bort. Kom tillbaka, sen vart det AAAAAAAAH.
Ropade på Emil och tyckte att han skulle komma och kolla, Han avböjde vänligt, stackarn. Kan inte vara lätt att bli tänd just nu :P
Eftersom Emil inte ville kolla var jag tvungen att visa syster, nån levande måste ju se att det stämmer. Hon var mera faschinerad av min gigantiska bröstvårta, haha.¨

Idag läser jag detta på Liberos hemsida:

Du kan märka att det läcker lite urin ibland när du hostar, tränar eller lyfter något. Grips inte av panik. Nja, det kanske är lättare sagt än gjort. Det kallas iallafall för graviditetsinkontinens och är ganska vanligt och normalt eftersom livmodern nu har vöxt förbi urinblåsan och trycker på den.

Va? Nej det har jag inte märkt, men det tar väl 3 dgr sen har man väl kissat på sig också. Jag hyllar dem som lyckas känna sig glamorösa under graviditeten. För det är fane mig svåååårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar