tisdag 24 augusti 2010

Hemma från ett råååååån

Kommit hem från tandläkarn, Aningens jävla fattigare :( 3700:- för att vara exakt.
Bettskenor är inte gratis people. Dessutom ska jag vänta två veckor på den. Men men...
Hann in en sväng till Emelie innan, där var det fullrulle. Emelie, Madde, Frida & Lina
Stackars Madde hade jätte ont i ryggen, allt för en liten strumpa. Hon höll på att färga håret, vill bara visa hur man sköljer håret när man inte kan böja sig.


Värsta sötnöt ju :)

Fick hem dessa idag också, min lilla present. Ska defintivt införskaffa dessa till min egen sen i alla olika färger. För det är det sötaste jag någonsin sett.



Nu ska jag fortsätta med min gryta.

1 kommentar:

  1. FAN TA DIG, Frida! Haha!
    Fruktansvärt att ha kraftigt ryggskott, förskjutning och kraftig muskelinflammation skall du veta! Detta är nästan mobbning =(

    Haha!

    SvaraRadera