lördag 21 augusti 2010

20 augusti in my fucking ashoooole

Efter en jävla helvetes dag. ska efterlysa neurologer efter igår.

Först mvc- ta alla prover, kommer fram till at jag borde träffa en neurolog.
skickas till bedömningsenheten får träffa en läkare som kunde mindre svenska än jag som nyfödd. Tar samma jävla prover som barnmorskan, kommer fram till att jag borde träffa en neurolog.
Skickar en Remiss ner till akuten- gör en huvudvärksbedömning, kommer fram till att jag borde träffa en neurolog. NÄHÄ menar du det???
Inte fick jag träffa en neurolog för det, vart fint hemskickat med rådet att testa alvedon. NÄHÄ, du tror inte jag har testat det???
haha, det är fane mig komiskt. Tur att jag var gravid, så jag åtminstone slapp pröjsa för skiten.
Tur att min syster förljde med överallt, och spenderade sin dag med mig i väntrummen :) Puss på henne.
Skoja inte att vi var trötta när vi satt i rummet på akuten, flamsiga som fan. De lär ha undrat vad som pågick därinne.

Idag ska jag ignorera värken och ta mina alvedon, le och vara glad :) Hoppas på att bli utbjuden på middag ikväll av hjärtat, kanske en bio också?
Är så jävla sugen på att shoppa, kliar i fingrarna på mig. Kanske hinner med det också idag, Kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar