fredag 27 augusti 2010

förbränningen på kortet, helt ok!

Precis hemkommen från Kista faktiskt. Det vart den sväng dit. Har lagt mig på soffan, är totalt jävla sluuut. Men vet ni en sak, Jag hittade ett par mörka mammajeans Överlycklig!
Ska ta en powernapp nu, sen ska jag mysa med älsklingen, mannekänga lite för han kanske.

Ja just det, hittade en Bh som jag tror kommer vara asskön. Hoppas det iallafall för jag köpte två :)
Ska gnida in den ikväll och se om den är mysvänlig.

Jag var ju helt inne på att köpa skor, men Nej det var inget som föll i smaken idag. Var ute efter ett par bruna boots/stövlar och svarta stövletter. Men jag kom på sen att jag har nog det hemma. Det är bara det att jag inte packat upp skolådan än :/ snart 1 år sen vi flytta, ILLA!
Så jag ska nog fynda i klädkammaren :D

Gäsp Gäsp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar