torsdag 5 augusti 2010

Sista rycket, semesterångesten är här

Hallå hallå, solen skiner idag mina kära vänner :) Ut och njut av solskenet. Sitter och småsuckar lite, tänker på att det är jobbdags på måndag. Känns fruktansvärt ovärt, försöker övertala mig själv om att det 2-3 månader Max. Men det går icke. Med andra ord, semesterångesten är Här.

Igår så drog jag in till kära bauhaus Igen, plockade upp Tussie på vägen för att inte känna mig utmobbad ;) VI hann till och med en sväng in på gränby, woop. Lyckades naturligtvis få med mig lite hem. Men jag höll mig i skinnet, hujedamig.



Lyckades få uppplocket Tussie med mig hem, satte henne i arbete som vanligt. Hon fick åtminstone middag som plåster på såren, ha. Johan och Emil joinade oss också, såklart! En öl i stan var planerad, Jag försökte Paxa att inte köra. Men vart bara ignorerad, inte ens en reaktion. Konstigt.
Jag och Gubben stod slutligen och tvekade utanför Etage, ska vi? ska vi inte? Det vart ett inte och vi for hem och la oss. Pensionärer som vi är och tacka fan för att slippa vara bakfull/trött på denna sköna dag.
Nu blir det till att visa spirorna för solen och vränga på sig ett par shorts igen. Det var nån vecka sen sist nu. Thank you, weather God!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar