måndag 23 januari 2012

Typiskt

Glömska är när man bläddrar igenom sin egen blogg (kl.23.25) och läser att man har en del saker att göra idag. Ääääh, just ja!!
De försvann i natt när jag sov, hä!! Skjut mig!!

Gaaaaaaaaaaaaaaaah..

Ps. Drömde i natt att Emil var otrogen med Madde K i en rosa fluffig säng. Jag vart förkrossad och började jobba i en tallriksmålar fabrik (?). Min uppgift var att få ut färgen ur rören (?) i stationen bredvid mig sitter viktoria på jobbet som är rullstolsbunden och behöver hjälp med att hänga i en rem på hennes station hela tiden, för hon kan inte stå. Detta är jättestressande då jag knappt hinner med min egen station. Har panik över dessa alla rör jag måste vrida på hela tiden, sen kasta mig över till hennes för den där jävla remmen.
Tallrikarna blev blå.

Sen vaknade jag skit stressad..

Behöver jag åka in akut eller räcker det med psykologbesök?



-Från min iphone!!

2 kommentarer:

  1. Haha! Vad är det jag läser? Jag otrogen? Med din Emil? Det skulle då aldrig hända att jag var otrogen.. ALDRIG!

    Tokiga du..

    SvaraRadera
  2. Haha nej det tror jag väll inte heller ;)
    Det var nån slags dokusåpa, ni filmades!!
    Som sagt, jag är stöörd..
    Allt bra med dig Madde??

    SvaraRadera