söndag 22 januari 2012

Mysig spy fri dag

Inga olyckor idag :)
Alla har varit på bra humör också.
Jag och Ralf gick ut och åkte pulka efter lunchen. Det var trevligt med all snö.
Äntligen vinter!!
Men längtar ju efter våren ändå..






Imorgon tänkte vi kanske dra till hammarskog och åka lite pulkis.
Ta en skogsrunda där kanske :)
Slänga lite skräp också, har kartonger i min hall sen barnvagnsköpet a'la mellandagarna??
Jävligt irriterande!

Gubben kommer nog somna snart, jag kikar på wallander.
Måste nog se klart..
Tio borde jag sova för att palla gå upp klockan 7. Jag vet, som en barnrumpa. Kan lova att jag inte är utvilad då heller.
Vilket påminner mig om att boka tid på vårdcentralen..

Har många to do.. Imorgon.
Samtal, mail och brev som ska skickas..
-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar