måndag 23 januari 2012

6 år

Idag så har jag och Emil varit tillsammans i 6 år :)






Vi har som vanligt firat till tusen, hehe!! Om vi kommer ihåg denna dag och inte blir påmimda av våra vänner dagen EFTER. Så brukar vi slänga in ett bråk.
Typ nu har det gått 6 år och du plockar inte ens upp kallingarna från golvet.. Eller vart fan är min joggingbrallor?
Eller
-du Bryr dig inte om att det är våran års dag.
- du kom inte ens ihåg..
- a men det är ju ditt jobb.
- ska jag behöva påminna dig jämnt?

Bla bla.. as töntigt!!

Sen pussas vi massor, i år myser vi in oss på soffan eftersom vi har utegångsförbud.
Lovar att fira nån annan dag :)
Vi är bra på att fira andra dagar, lovar! Prestera romantik under press och på datum. Njae, jag är glad över de få saker som inte är schemalagda ;)




-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar