lördag 7 januari 2012

Girls night

Igår så fick vi mat hos Emils mamma.
Senare vandrade jag ner till tussielainen för att träffa lite bruttor.
Fruktansvärt trevligt att träffa dom.
Tanya var som sagt i stan och gladare än aldrig förr. Hon livade upp oss gamla nuckor ;)
Sen var även matilda där vilket inte heller var igår. Så vi diskuterade våra tonår och allt drama ;)
Så sjuka vi var, men jävligt kul (i efterhand) iaf.
Emil plockade upp mig på kvällen och de andra skulle ut senare. Mådde utmärkt i morse jämfört med resten av bunten ;)

Emil idag..
"Jag och Johan tänkte dra ut."
Äääääh, knack knack. Är det nån hemma? Varför gick inte jag ut igår?
Så blir han sur på mig och muttrar!!
Han fick gå över till grannen istället, de brukar kunna ställa till det bra ändå här hemma ;)

Vi har även preliminärat Emils 30 års firande. Det blir den 4:e februari på söderby golfklubb. Femkamp, tre rätters, och lite bastu (bad?)..
Blir alldelles lagom.
Sen bokar vi en resa till thailand till nästa höst/vinter också.
Så nu ska jag bara försöka få tag i de som vill följa med.. och hoppas på att vädret är med oss.
Men med våran tur är det väl 30 minus och snöstorm eller 3 plus och skyfall.. På firandet alltså..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar