lördag 28 januari 2012

Försök 2

Idag försökte vi att ha kalas för Emil igen. Det lyckades ;)

Haft min och hans släkt här hela eftermiddagen. Emil hade beställt smörgåstårta så det bjöd vi på.
En liten after eight brownie till kaffet också.

Åkte in fredag kväll och handlade ingredienser. Hemma vid halv nio, bakade brownies och städade. Deckade halv elva när jag skulle söva om Ralf. Vaknade tjugo över åtta efter en hemskt sömnlös natt, mötte upp mamma vid nio för ett träningspass. Kom hem vid halv tolv, jag och Ralf duschade, gjorde smörgåstårta, röjde undan köket, dekorerade brownies. Kl. 14 kom Emils Mamma, Åke och moster med gubbe. Då satt jag osminkad, nytorkat slickad katt stajl på håret i trosor och bh på köksgolvet och försökte trösta Ralf som var trött.
Kastade på mig ett par byxor innan jag hälsade i dörren..
Dukade, sminkade mig och klädde på mig med gästerna hemma. Vart klar lagom till de andra kom vid tre..
Hehe, tror ni jag var lite stressad??




I väntan på någe gott

Sen for alla gästerna hem och Emil åkte iväg. Ralf sover och jag kände mig helt oproduktiv..
Musten gick ur kan man säga..
Typiskt oss att skjuta upp på allt in i det sista :) men lite stress har ingen dött av, ellär??

Hur som haver. Nu ska jag sova eller "sova". Ralf snorar och hostar, vaknar en gång i kvarten av napp problem. Antingen så åker den ur när han hostar eller är i vägen när näsan täpps igen.
Nackdelen med nappbarn.





Morgonmys

Imorgon fortsätter kalasen :)

-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar