fredag 6 januari 2012

Gå och lägg er

Men för faen det är en dag imorgon också..
Ni som redan sover, vill ni prata pension?
Jag har hamnat på fel sida ikväll, vill gärna prata pension men har inte gått och lagt mig ;) ?

Ralf är hos ma och mo!!
Jag och Emil har haft biodejt..
Såg In time och blev än mer stressade än förut. Så vi passade på att halv boka lite grejer ikväll.
Hans 30 års kalas och thailand i höst.
Vi är snart drygt 30000 kr fattigare + bio och mat ;)
Åker innan Ralf blir 2 så blir det gratis för en person iaf. Ska dra med mor och far på detta hade ja tänkt. Hoppas dom är på :)

Nu blir det bums i säng, morgonkaffe hos ma och mo imorgon..
Med mitt älskade lilla gosetroll :)
Detta är nu kanske sjätte gången vi har barnvakt och tredje gången över en natt. Det blir kanske liiiiiite lättare för varje gång men fy fan det är ändå svårt.

Men jag och gubben behövde lite egentid, vi är ju så vana att få den på kvällarna när Ralf har somnat men de senaste veckorna/månaderna har det ju inte varit så. Insett vilken effekt det haft på oss som har fått ca. 3 timmar tillsammans nästan varje kväll i många månader och en riktig energisamlare :)

Svammel, svammel..

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar