lördag 14 januari 2012

uppdaterar

Hej!!

Sitter just nu vid datorn och ska uppdatera min iphone. Hoppas det inte tar allt för mkt av mitt tålamod ;)
Pappan i detta hushåll var världens sämsta sällskap idag.. Tråkig som faen, en aningens fyllsjuk :/
Så jag och Ralf drog iväg på vårt vanliga helgbestyr, hem till mamma och pappa :)
Vi fick trevligt sällskap och arraksbollar, hehe!

Till middagen åkte vi hem igen och hoppades på att Pappan skulle ha vaknat ordentligt.
nej du, vilken latoxe! Var tvungen att ta fram piskan och pistolen för att få nått gjort här hemma.
Men nu har vi barnlås på kökskåpen äntligen.
Imorgon får jag nog svänga förbi babyproffsen och kika om de har ett spisskydd på lager. de var nämligen slut på barnens hus. skulle komma in men de visste inte exakt när..
eller för att citera

"de ska fraktas hit från danmark, det kan ta lite tid. du vet det är ganska långt"

det enda som gick runt i mitt huvud då.
Är det hon som är dum i huvudet? eller...
Tror hon att jag är dum i huvudet?

nej dags att engagera sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar