onsdag 4 januari 2012

Tjenis...

... Penis!!

Idag så har vi varit hos tussielainen och käkat frukost/lunch.. Väldig trevligt, måste bli rutin :)
Hon åkte iväg och jobbade efter lunch och vi gick till lekparken.
Väldigt spännande, vagnen fick godkänt bara. Den är så trög att dra med dessa SMÅ jul, men antar att alla sulkys är så :/ (med små jul alltså),
Tyngdpunkten hamnar lite för centralt också, tungt att luta vagnen bakåt för att ta sig upp för trottoarkanter mm.
Men stort plus för den stora korgen under och smidigheten ute och in och ut ur bilen!!

Sen mötte jag upp Emil och böt bil. Han åkte hem med Raffe och jag drog till ica maxi. Så nu är det fullfrys igen.
Älskart, ni vet!!

Imorgon skulle vi ha träffat Emils mamma men det verkar inte bli så.
Får se om vi hittar på nått annat kul.

En viss donna a'la Easby har ju anlänt till landet. Det var nog ett år sen sist, henne ska vi ju självklart träffa..
Det ryktades drinkar på fredag men då får Ralfie vara hemma med sin far såklart.
Jag törs nog inte gå ut iaf.
Tänker på alla smittor och bakterier som jag kan dra med mig hem (flippat).
Nono, kanske om ett år igen Tanya!!

Min unge har lite ont i magen och vaknar titt som tätt..
Matförgiftning visar sig väl senast 4-5 timmar efter man åt????
Min älskade hittade en Ella's kitchen i kylen, trodde den var oöppnad.
Jag Kommer hem och ser den tomma förpackningen och får ångest.
För det första var det spaghetti och köttfärsås (läskunnig?) det var till mellis och för det andra OÖPPNAD??

Han tog en mun ur den kanske 15 december när han precis blev sjuk då.
Jag slängde in i kylen med tanken att ta fram den senare. Det blev inte av..

Lätt att skylla på Emil, jag hade ju kunnat slängt den i flera veckors tid utan att bry mig om den.

Men fyyyyfan stackars barn den kan inte ha smakat gott. Hoppas att den kalla kylen har hållt den hyffsad iaf.
Magen vänder sig, bläää!

Detta misstag kommer ALDRIG att göras om. Av varken mig eller Emil.
Tack för den bikten :/
Please, forgive us!!!!

Ps: hade klackar på mig i lekparken idag. Åh, hur kunde jag?
Kände mig som en ailen.
Ville bara skrika med bred norrlandsdialekt
"jag bor på landet, skiter på ett utedass och tvättar ansiktet med pimpsten. MEN just idag kände jag för att ha snygga skor på mig. Sluta kolla snett FÖR FAN"
Men höll självklart käften och låtsades som ingenting. Man är väl svensk ;)

Gokväll

3 kommentarer:

  1. Tror du på Karma?

    SvaraRadera
  2. Jag gillar tankesättet men jag lever defintivt inte efter karma.
    Är jävligt skeptiskt till ordet TRO.
    Jag tror inte, jag baserar vissa val på fakta andra på känslor.
    Men att vissa egoistiska gärningar straffar sig i slutändan det kan nog inte ingen säga emot. Vare sig det är gud, karma eller ditt eget samvete som straffar dig.
    Men önskar att jag vore mer godhjärtad på ett högre plan, som jag tror karma medföt.
    Jag har bara mina allra närmaste under mina vingar.

    Odugligt svar kanske men bättre än jag vet inte :/
    Vem är du?

    SvaraRadera
  3. Ps: jag vet jävligt lite om karma. Inte mer än det man "hör" :/

    SvaraRadera