måndag 12 december 2011

Typiskt

Sov 1,5 timme efter inlägget igår.
Vaknar av Ralf som hostar, hostar och hostar. I drygt 2 timmar sen så försökte jag få honom att somna om.
Han spydde upp vällingen, eller hostade upp den. Magkramper. Lätt feber och snoret bara rann.
Skrek hysteriskt konstant i 25 minuter. Så länge har han inte skrikit på länge känns det som. Men var ledsen konstant dessa 2 timmar.
Till slut efter alvedon så somnade han hängandes som en apa på mitt bröst.
Medan jag gick och guppade fram och tillbaka.

Idag är han snorig, hostig och trött. Ingen feber eller tecken på ont i magen. Drack välling i morse och åt lite yoghurt.

Han somnade för en timme sen och jag blundade en stund jag med..

Vad stressad jag vart nu. Vad ska det bli av det här? Såhär som han skrek i natt så har inte skrikit varken när han haft urinvägsinfektion eller öroninflammation..

Have Mercy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar