söndag 4 december 2011

Ordinary

Vanlig söndag för familjen Tapper/Erngren..
Emil jobbade och jag och Raffe drog till Mormor och Morfar.
Mormor bakade och Morfar meckade ;)
Klyshigt det lät. Men så var det!!

Vi åkte in och kikade på en lägenhet igen. Jätte fin lägenhet men fel område tyvär. Sen hem för lunch och tillbaka för födelsedagsfika i stan.
Nu nattar jag Ralf och Emil gör middag. Ingen aning om vad han komponerar ihop..hungrig är jag iaf!

Imorgon ska vi träffa Claris och Emelie. Trevligt eftersom vi inte synts på en vecka (Chock). Sen ska jag försöka komma på vad jag ska köpa i present till 2 små som har kalas i veckan.
Ganska så fullbokat måste jag säga att det blir. Men det är roligt!

Ska baka det mesta till Ralfs kalas också är tanken. Försöka baka i lite större mängder så det KANSKE finns kvar tills Emil fyller i januari.
Kanske för optimistiskt men försöka duger ;)


Ralf i sin Zebra tröja..
Zebrorna har "fel" färg på ränderna och ser lite roliga ut för att visa/påpeka att Ingen är Perfekt.
Ritad av Cecilia Blankens för er som har koll på henne :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar