onsdag 7 december 2011

Julklappar

Fått lite mera julisar fixade idag. Har inte så många att köpa men jag filurar både en och två ggr innan jag känner mig klar. Det är kul att köpa julklappar men svårt att få till det bra.
Numera önskas nästan ingenting..
Men alla vill ju ha nån liten julklapp iaf.
Vare sig man erkänner det eller inte ;)

Jag önskar mig en SNYGG kaffetermos och en fleecetröja.

Min hemliga önskelista är typ 2 meter lång.
Tror bara Gud eller min karl kan klara av den faktiskt, inte tomten..
Kanske en trisslott med hög vinst på skulle vara till hjälp också ;)

Ralf har varit extra gosig idag.
Han har velat komma upp och kramas flera ggr och har suttit still i mitt knä långa stunder och bara myst.
Man känner hur man tankar energi vid dessa tillfällen. Underbart!!

Så använder man energin vid ett senare tillfälle. Tex så har han medvetet krypit fram till mig och slagit till mig idag. Det var första gången!!
Han har kastat mat och skrattat varje gång jag sagt åt honom.
En riktig liten skitunge i mellanåt ;)
Men de måste ju kolla vart gränserna går, det hör ju till..

Nej over and out!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar