torsdag 22 december 2011

Sho i julstressen

Har skickat ut karln på julgransjakt (i skogen) så att vi kan få ordning på den här julen snart..

Klar med julisarna är jag också. Har härjat omkring bland alla andra på gränby. Hoppas vi inte fick med några infektioner hem. Fick släpa med mig Ralf också, som var måttligt road måste jag säga..
Min karl har ett handikapp då hans saker alltid måste göras själv och före allt annat. Det blir jag vansinnig på allt för ofta. Morr!! Tur att jag är så JÄVLA flexibel och kan göra allt med 1 åring ;)
Han kommer få en brevbomb i julklapp bland annat, hehe!! (Desperat husfru)

Ungen min sover sin eftermidaggs lur nu, Inomhus i ytterkläderna.. Bra va? Planeringen har icke flytit på idag med andra ord!!

Vi har bakat julgodis med min systrar iaf. Nu är det bara resten kvar..
Tur att Emils mamma står för den mesta av maten då det inte hade serverats nå annat än prinskorv och köttbullar annars..

Summa summarum..
Bitter men lite julkänslor har man börjat få trots allt. Imorgon stormar jag nog in hos päronen så ska det här med julkänslorna ordna tills sig ;)

Min fina kalaskille :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar