söndag 11 december 2011

Söndag den tredje advent

Vi börjar komma i Lite stämmning nu mot jul. Griljerat skinka åt Emil och tänt tredje ljuset. Huset börjar inta en juligare ton. Har svårt att pressa in julsaker bredvid vanliga saker utan måste ta bort det vanliga så att det inte blir för plåttrigt. Och det är ju skitdrygt att hitta gömställen för de sakerna.
Tog bort en garderobsblomma igår, vad ställer man den ett par veckor?
Kan ju inte direkt packa ner den i jullådan :/ nej sparsamt är min melodi!!




Har tappat lite tåga efter att operationstiden kommit. Mår så jävla illa när jag tänker på det.
Läste igenom papprena om hur allt ska gå till och höll på att kräkas. Inte min vanliga reaktion, det är för verkligt nu.
Fyfan.. Vill bara få det gjort så jag vet att allt har gått bra.
Så jul och nyår får gärna passera fort men med glädje!!

Ska försöka sova och så får vi se vad morgondagen erbjuder. Måste till Ikea i veckan är det enda jag vet, haka??


1 kommentar:

  1. Förstår att det känns i mamma å pappa hjärtat! Det finaste man har ju! Men allt kommer gå superbra! kram

    SvaraRadera