lördag 3 december 2011

Mammor på stan

Igår var det dags för oss morsor och dra en vända på stan. Såklart jätte trevligt som alltid.
Mat på la commedia och för mig som körde, kaffe på magnussons!!
Kommer sakna många när de börjar jobba efter nyår :/

Reality check!! Neeej!!

Men ack så trött jag är idag. Somnade nog inte förns efter 3 och Ralf väckte mig vid sju. Då hade Emil redan åkt och jobba. Hörde eller märkte inget när han åkte. A little bit scary!!
Ralf tyckte nog inte att jag var så lätt väckt heller, för till slut sulade han nappen på mig och skrek irriterat.
Han ville ju ha välling..
Aber aber...

.. Idag ska vi bara ta det lugnt och kanske sova middag ihop. Hoppas jag!!
Sen intar vi mamas and the papas recidence. Om dom är hemma?

Äter cheezcrunchers till frukost. Inte vad jag kallar en bra start på dagen :/

4 kommentarer:

  1. Moaahlgren@hotmail.com5 december 2011 kl. 21:05

    Halloj tjejen å finaste Ralf <3 hittade på er blogg efter att ha googlat lite :)
    Vilken fin blogg ni har:) har precis tittat in, men skall kolla
    Vidare lite! Tack för i fredags så himla trevligt! Vi får se till att fortsätta gå ut å parta när vi börjar jobba också!
    Kram på er
    Ps hälsa fina Nova i morgon !

    SvaraRadera
  2. Trevligt och välkommen hit ;)
    Här hittar du inte så mkt vettigt, mest mitt snicksnack!
    Tycker absolut att vi ska fortsätta med "mammor på stan" efter nyår också.
    Känns så overkligt att en del börjar jobba.
    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Du skriver så roligt :) måste läsa mera :-)
    Ang jobb så ja det känns helt sjukt konstigt. Men men tillbaka till verkligheten :/
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad snäll du är!!
    Bara att läsa och gotta dig, hehe!!

    SvaraRadera