tisdag 6 december 2011

Favorit i repris- KALAS

Idag var vi på kalas igen :)
Denna gång gick jag en rask promenad i drygt en timme innan för att "förtjäna" lite fikabröd och kexchokladen som jag åt innan OCH gårdagens toscakaka och rockyroads och saffranskaka och helgens snacks..
Haha ni hör ju.
Det var ju bara ren tur att jag orkade gå runt, runt, runt i en timme. Min fittade kropp är galaxer här ifrån.. Men mmm så gott det är att fika..

Haha åter till kalasandet!!

Det var lilla Nova som hade fyllt 1 år. Har inte sett henne på ett par månader nästan. Hon hade precis börjat med lite trevande steg. Älskar när det med darriga ben försöker gå några steg.
Snart är det våran tur :)

(tog kort på kalaset, men som vanligt frågade jag inte om jag fick lägga upp dom.)

Sen vart det storhandling inne på coop. Det tog miljoners år att handla eftersom vi aldrig handlar där annars. Men ack så billiga blöjor..
76 istället för 109.. + 50 spänn i rabatt för 2 pkt!!
(Jag och min nya extrem sport couponing..)

Sen hem och vidgade våra kullinariska vyar igen.
Denna gång.. (trumvirvel) fiskpinnar, potatismos och remouladsås..
Haha, sämst!! Men som tur var gjorde vi egen potatismos och remouladsås.
Lite pluspoäng!!


Ja sen här det inte hänt ett skit här hemma. Min fantastiske fästman och sambo somnade på soffan i långfillingarna vid kvart i åtta INNAN Ralf..
Ja det är ju så man blir förälskad på nytt, eller??

1 kommentar:

  1. Vad kul att du gav dig till känna! Här har jag nog inte varit inne och läst förut, har du följt bloggen så länge men aldrig lämnat en kommentar? Skärpning va ;) Det måste du ju göra, så jag kan klicka mig in här också ibland och se vad ni har för er!

    SvaraRadera