fredag 16 december 2011

Jag döör!!

Ralf är magsjuk..
Har sprungit upp med honom för andra gången i kväll/natt och han har kaskadkräkts. Fy fan säger jag bara!!
Säger bara en sak..
Man ska inte hänga på akuten i onödan. Då blir man sjukare när man åkt hem än när man åkte dit..

Så jäääävla less!! Kunde vi inte få ha lite flyt för en gångs skull.
Får se om det blir nå kalas över huvudtaget denna helg då!
Jag är väl sjuk imorgon och Emil på lördag enligt tabell..


Ååh, stackars stackars Ralf!
Vad ska vi göra med våran oturs griseknoe. Känns som han bara bockar av sjukdom efter sjukdom i hans journal. Hoppas han bygger upp ett immunförsvar som heter duga och slipper det här sen..

Inflikar:
Andningen har inte gått ner med förkylningen. Borde man ringa hjärtis?

2 kommentarer:

  1. FYYYYYYY stackars Ralf och er med såklart! Hoppas ni klarar er, men ni lär ju iaf vara friska till julafton i så fall :) Men värdelöst att de blir till hans STORA dag :( Lilla skrutten, ni har verkligen haft föööööör mkt med alla sjukdomar. :( Jag hade ringt o kollat med hjärtis om jag vore dig, bara för att checka av. Hoppas ni kryar på er massa nu så han får ha sitt kalas :) kramar från oss!

    SvaraRadera
  2. Blä för kräk :( hoppas R blir kry snabbt! H kräks ännu :(
    Jag hade nog ringt och kollat då det e jobbigt att kräkas!
    Bättre att få deras åsikt!

    Stor kram till er från oss

    SvaraRadera