torsdag 1 december 2011

Tralala

Sovmorgon!!
Har ej klivit upp ur sängen ännu, det är i senaste laget och ångesten börjar krypa sig på. Men Ralf vaknade tio i nio och Emil gick upp med honom och jag har legat kvar och dragit mig i en timme snart ;)

Såg att Qpark dragit 495 kr från mitt konto för ett tag sen. Begärde ett kvitto och jag har inte checkat ut från parkeringen under ackis. Gaaaaah!!
Det borde vara olagligt med dessa checka in- checka ut..
Då pröjsar jag hellre med knapparna, och skulle man komma försent får man en bot på 350:- thats it!!
Men checkar du inte ut så tickar det tills nästa gång du drar kortet.
Ingen maxgräns eller nått..
TUR för min ekonomi att jag hänger så ofta på sjukan att jag återkom 11 dagar senare och drog mitt kort igen.
Men ack så det sved!!

1 kommentar: