torsdag 1 december 2011

Idag har vi varit på kalas. Puuh!!
Det tog musten ur både mig och Ralf..
Jisses vad med leksaker alla andra barn har. Ralf ligger i lä där kan jag meddela. Spelar liksom ingen roll heller då det är mkt roligare att leka med mammas och pappas saker.
Typ som iphones, hörlurar, allt i kökskåpen, sminkväska, toalettpappret, dosor (snus som tv),
Plocka i och ur skötväskan, Verktyg...

Jag har numera inte äganderätt på min iphone längre. Får inte Ralf ha den när han vill börjar han grina.
Han blir skitsur verkligen och kastar bakåt med huvudet, skriker eller fejkgrinar och studsar med hela kroppen.. Hmm, bortskämd?
Låser man den innan får den blir det samma reaktion. Han ska helst ha youtube på. Då är det ultimat tycker Ralf.. Bestämd unge det där!

Nu ska jag gå och lägga mig.
Imorgon ska vi kolla ut en bänkskiva till köket. Hoppas på att vi köper den på en gång. Vill ordna detta NU!! Helst igår. Men Mr slowmo ansvarsfull kanske behöver mer betänketid!!
Tur att jag har honom ibland, men ibland önskar jag mig mer ogenomtänkt spontanitet som IBLAND kan leda till något bra (ibland).

Undrar hur Ralf kommer bli...
Virrig och spontaniteten själv eller orolig och genomtänkt?

Vad är bäst!! Genomtänkt spontanitet eller virrig och orolig. Sistnämnda lät ju inte så lockande ://
Hoppas han tar efter hela egenskaperna och inte 50/50..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar