fredag 8 april 2011

Mitt i fredags myset

Idag vart det sovmorgon, handling, städ, jätte god gryta och soffläge ;)

Imorgon satsar vi på morgonpromenad med Mamma :)
Pappa ska hjälpa Emil greja lite, så de kommer nog ganska tidigt i morgonbitti.

Det är fredag igen, inte klokt vad veckorna går fort!
Kommer bara säga huxflux så kommer Ralf krypa, gå, prata, börja på dagis, asgarva åt ordet bajs, lära sig läsa, knyta skorna...
Hjäääälp vad jag springer i väg, mitt i det där ska jag börja jobba igen, huuua!
Nej nu lugnar vi oss, en sak i taget! Vi väntar på ett gurglande skratt nu ;)

Det stora nästa vecka kommer vara att Raffe ska börja med smakisar.

Lite kort som vanligt...
















Man börjar ana mina kinesögon tror jag (?) eller så inbillar jag mig det eftersom det är flera som påpekat det senaste tiden!

Så svårt att se tycker ja.
Vad tycker ni?
Helheten är ju helt klart Emil, men ni kanske ser nått som inte jag ser?



Tooodelooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar