tisdag 26 april 2011

Tisdag!!

Idag hittade eller "hittade" jag ut till Alunda och kära Evelina :)
Och Raffe hängde såklart med!!
Vi fick världens bästa fika, glass, bullar, kolakakor bla.
(tack Eve)!!!
Jag prata barn som vanligt och det senaste skvallret såklart ;)
Eve är dessutom gravid, så himla roligt! Pirrigt, oroligt och förväntansfullt att vänta barns alltså. Så fin lilla Evelina!








Sen vart det full gas hemmåt, lämna Ralf och in och träna. Vart så stressad att jag åkte ifrån både skor och flaska. Braaa där!
Det blidde ett skivstångs pass i Ultuna. Riktigt bra, bra musik och superglad och taggad ledare. Tänk om man kunde ha ett lika stort leende på läpparna och köra lika tungt som henne. Då hade jag vart lycklig, hehe!

Nu ska jag äntligen få i mig lite att äta. Hejsvejs så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar