torsdag 21 april 2011

God kväll

Mötte upp mor min idag igen och vi körde klart gårdagens runda..
Jag har hållit hårt i plånkan dock. Braa där!!

Det vart träning också, känner mig så duktig :)
Börjar känna att musklerna vaknar till liv. Legat och vilat ett tag ju :)

Raffe the man kör sitt eget race, han är nöjd han får vara med mig. Det är bra det!!
Gör smack och pruttljud med munnen är nya hobbyn. Han är inte så mycket för att prata längre utan är nöjd ändå med pruttandet, smackandet, sjungandet och övriga biljud, hehe!









Ralf fick ny lite tunnare mössa idag. Svettpelle som han är.
Måste fråga på bvc nästa gång, det börjar bli märkligt mycket.
Idag hade han bara body, tunn tröja över, ingen mössa och svettpärlorna rann i pannan och han var dyngsurt i nacken.
Jag satt med tröja, jacka och halsduk och det var ej varmt!
Hmmm... Konstigt?

Jaja, gla påsk vettja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar