tisdag 19 april 2011

Tog tag i det.

Började med ett besök till jobbet. Det var mkt trevligt och jag vart kvar ett par timmar :)
Raffe körde charmskola som vanligt!! Kommer bli svårt att hålla brudarna borta så småningom.. Mohaha!
Eller svårt att hålla Raffe från brudarna kanske, ja eller grabbarna. Man vet aldrig!!

Sen vart det en liten prommis, handling och sen gjorde jag slag i saken och besökte mormors karl.. Har inte träffat honom mkt sen hon gick bort. Det har hängt över mig ett tag och har legat ich gnott i bakhuvudet.
Äntligen gjorde jag nått åt saken och gick dit och kollade läget :)

Imorgon tror jag att jag ska handla lite blommor med min kära mor.. Vill ju hinna plantera till sommaren ;)
Är glad för minsta buske som hittar ner i jorden, hehe!

Vi fick finbesök nu på kvällen också. Pojken (Mattias) och hans fjälla Sara hittade ut.. Alltid välkommet med nya bekanta tycker jag.

Fast denna var liiiite bekant sen tidigare.. Som alltid i denna lilla vääärld.. Hon jobbade som lärarassistent på bolandskolan när jag gick där.

Viktoria en kollega berättade för sin granne att hon hade blivit lite kär i en Ralf idag. Då jobbade grannen med min Mamma.

Min syster bor ju i sydney och jobbar extra på ett cafe.
Det började en ny svensk tjej där.
Då kom hon från uppsala och var tillsammans med en kille från Vänge som Jossan flirtat lite med förut. Haha i Sydney liksom.
Världen är liiiiiiten!!

Nej nu blir det kvällis (mellis) och BB...



En äldre bild på knoen :)

Tooodelooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar