torsdag 28 april 2011

Gratis shopping

Efter öppis och handling var vi slut jag och Raffe.
Pappan följde frivilligt med och handla, men stod med lång näsa när han fick pröjsa.
Mohaha, så går det.
Kommer nog aldrig frivilligt följa med igen ;)
Allt ditt är mitt och allt mitt är mitt eller?
Nu lät jag elak (igen)..

Ligger i sängen och nattar Raffe som kom ur rutin idag när sångstunden försenades. Känsligt det där!!

Nu har jag träffat Albin live också :) en riktig liten goding!!



Ska iväg och och fika med Maria samt snoka igenom hennes garderob. Hon har vårstädning :)
Mammapenningen är ju så fet att jag inte vet vad jag ska göra av alla stålar, eller vad säger ni?

Brukar säga till Emil när jag vart elak "om du lämnar mig kommer jag behöva bo i en liten etta på bandstolsvägen. Tänk på det!!!"
( på skämt alltså)

Man får inte hota med sånt på riktigt :p

Pussochhejleverpastej!!



1 kommentar:

  1. Oo ja man är ju gjord av pengar just nu!:S Inte allt för skoj att man kommer ha att göra me FK i ett par år nu...
    Skoj att ses idag! Inte för att ja tror att Albin hade nå värst utbyte av det men ja tyckte de va skoj:) Blir fler gånger!

    SvaraRadera