onsdag 20 april 2011

Ooooohooo

I förmiddags vi tio tiden satte jag och Raffe oss i bilen. Vi fjantade som vanligt..
Jag sa - Vad gör vi? Nu kör vi!
Han skrattade ihjäl sig :)

Men det vart verkligen hårdkörning idag!!

Först gränby, mötte upp Helen med barn och drog en vända runt och letade brallor till grabbarna. Helens syster joinade också!!
Hittade ett par röda chinos till Raffe, sjäääälvklart skulle vi ha dom :)
han har ju ett par gröna han börjar växa ur nu!!
Strl 74, jajjemän!!

Sen ringde vi karlarna som ALLA jobbar på gränby nu. Så vart det lunch på fågelsången..
Cirka 6 vuxna och 3 barn, hääärligt en onsdag att mysa så!

Sen vart det en snabbvisit ut till svärmors jobb i sävja..

Helen for hem och jag åkte och mötte upp mor min på rusta så gjorde vi ett varv. Plantagen, jysk också. Sen var klockan halv sex och vi drog hemmåt.

Sen vart det prommis med familjen, hem till lillnicke.
Sen hakade han på tillbaka så familjen vart komplett ;)
Det blir nog drygt 6 km sammanlagt. DUKTIGT!

Brassade käk och slog mig ner i soffisen lagom till greys.

Puuuuuh!!

Glöm inte Raffe, min älskade knoe så underbar!!
Han har hängt på hela dagen, gråtit EN gång på hela dagen när han vart övertrött..
Han är så fantastisk att jag blir tårögd :)
Har pussat på honom miljoner ggr såklart!!

Kommer nog sova riktigt gott i natt, tror ni?

Får sova hela nätterna denna vecka. Inte ens ett litet napp instopp. Energin och lyckan är TOTAL.






Puss på er mina skitgrisar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar