måndag 18 april 2011

4 månader

Heeej alla glada!
Idag blir min lilla griseknoe 4 månader. Blir gaalen när jag tänker på hur fort det går även fast jag ser fram emot alla nya framsteg. Kluven minsann!!

Idag på månadsdagen och allt började han rulla också :)








Han kollar jätte ofta upp lite blygt.
Fast han är absolut inte det :)




Igår så hade han ett första möte med en kopparorm. Jag älskade kopparormar när jag var liten, försökte sova med en men misslyckades. Den här var nyvaken efter vintern!!

Idag har han varit jätte trött. Sovit hela eftermiddagen nästan och dessutom somnade i famnen
Direkt efter maten (?)
Ingen feber men han är ju väldigt hostig. Om det nu har någon påverkad..

Får se hur han är imorgon om vi kan ta en sväng till jobbet, andra halvan denna gång ;)










Hoppas hoppas vi får nån babysim tid i vår, nu när operationen inte blir.
Knoen älskar ju att bada :)


Tooodelooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar