söndag 24 april 2011

Påskdagen

Vilken underbar dag, helt fantastisk om jag ska vara ärlig :)

Sovmorgon, strålande sol, grillning, härligt sällskap, jordgubbar och min älskade lilla familj.
Ska ta ett glas rött nu dessutom ;)
Blir man lycklig eller vad dessa dagar?

Raffe har börjat åla omkring lite. Fast bakåt :P
Så blir han irriterad när han kommer längre och längre ifrån.
Sötnöten min, videon finns på facet. Youtube blabla ni vet!!


Idag när jag skulle in och "snabbhandla" på maxi.
Så stötte jag på Anna utanför, 30 min försvann direkt, kom innan för dörren där hitta jag lilla Nora i knät på mormor. Då vart jag tvungen att stanna och beundra henne såklart. Hon såg så fin och belåten ut. Pratade säkert 15 min. Sen stötte jag på en jobbarkompis vi spelbutiken och så gick några minuter så min snabbhandling hade tagit en timme innan jag ens hämtat självscannern, hehe!

Som tur var hade jag inte Raffe, hans tålamod hade varit slut för längesen vid det laget.

Nej, det var glaset med rött som kallade. Hur alkis är inte det?

Mohaha!!


Tooodelooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar