söndag 13 februari 2011

slappar söndag

Fredags=katastrof på elektronik fronten!
Emils bil går sönder på hemvägen, värmepumpen lägger av, kylskåpet är varmt.
OH YES! Detta möts jag av när jag kommer hem i fredags. Tror ni min käresta var glad??
A BIG NO NO!
Kylskåpet är 1,5 år gammalt, värmepumpen vart installerad 1 vecka.
Emils bil däremot, inte konstigt, hehe!
Ibland går allt åt helvette helt enkelt, lika bra att allt händer på samma dag.
Så att man har det överstökat sen!

Igår däremot var ju vädret heeelt underbart. Vem kan vara sur och långsint då? Inte vi iallafall.
Emil mådde i ju för sig dålig, så jag kanske ska tala för mig själv istället för i vi form.
JAG var ute och gick långpromenad.
När grabbarna sov smet jag ut och en njöt av en kaffe alldelles själv i solskenet.
Det är vardags LYX i mitt liv.

Sen fick vi fika besök :) Pilten, Sofie och lilla Robin. Som btw inte är så liten längre!
Dom avlöstes av familjen Jönsson som vi hade bjudit in på middag. Super mys kväll, med slapparbyxorna på :D sånt gillas. Sysslingarna röjde järnet, älskar när det är fart pch fläkt!
Ralf satt och kollade på, men sov för det mesta.
Kommer verkligen bli RÖJ när han också kan delta, haha!

Idag så har vi haft en riktig slapparmorgon, Ralf har säkert sovit 1,5 timme på mig.
Tröttis som han är! Mamma skulle komma över ett tag, sen kommer svärmor också.
Så vi kör på fikatemat idag också. SOM VANLIGT!
Inte bra för dallret men vafan man ska leva också.
Haha lät som jag hårdbantar typ. vilken lögn, önskar att jag ens brydde mig egentligen!
hejhej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar