lördag 19 februari 2011

Iphone

Har btw "köpt" en iphone idag.
Körde en sån där, jag vill bli pålurad vad som helst
Taktik igen hehe säämst!

Det blir nog bra iallafall :))

Jävlar vilken lång förlossnings historia det vart.
Inte ens jag orkade läsa igenom den efteråt.
Slutade tänka på stavfel och det där någonstnad i det övre mitten.
Ja ja nu har jag ju den ner printad iallfall.
Nu ska jag bara knåpa ihop om efter förlossningen också.
Det är ju det dom är det svåra sen enligt mig.
Vi hade en ganska jobbig start, där det märktes
Tydligt att Ralf inte mådde bra, vilket gör det ännu
Svårare att hinna fatta att man blivit förälder.
Helt plötsligt finns det nån som är viktigare än allt
Annat som man någonsin brytt sig om.

tänkte berätta om vad som pågår downstairs också!
Ni vet dom där skakiga detaljerna jag utlovade tidigare. Haha!!


Jag har varit på 'äntligen hemma mässan idag. Fy fan vilket jävla skit. Det var det värsta jag har varit med om på länge. Det var på kistassan, trångt som fan o,ch många tuuuusen pers. Stackars RAlf var med också, usch jag ångrade mig direkt b
När jag klev innanför dörrarna. Sämst var verklige. Ordet!!!!
Kuska jag hoppla i säng, trött så inåt av nånanöednong.
Emil är hos grannen och tar en öl. Skönt för honom, jag har ju sällskap av mina nya vän optiken. Mohahaha anse dig dumpad.
Puss och natti

1 kommentar:

  1. Jag är så trött att jag inte orkar rätta till alla stavfel.

    Som inte beror på att jag inte kan stava, utan jag har inte fått in
    Snitsen på detta tryckande ( touchande) !!!!!

    SvaraRadera