söndag 27 februari 2011

Morsning

Fy fan vilka värdelösa dagar det har varit. Har inte orkat göra någonting alls, legat på soffan och glott bara.

Idag har "gasen" i axlarna försvunnit. Det gjorde pissigt jävla ont kan jag meddela!
Fuskar hela tiden med att bära Ralf.
Känner mig som världens elakaste mamma när jag inte tar upp honom så nog är man där.
Men jag är försiktig iallafall!!

Jag är sjukskriven hela veckan så Emil får vara hemma och ta hand om oss. Önskar att kunde ägna lite energi till mig också, Ralf tar all uppmärksam ;)
Vi tänkte iallafall passa på att fixa i Ralfs rum nu. Ska beställa tapet imorgon så kan pappa komma och hänga den på torsdag.
Sen lär det bli en sväng till Ikea också.
Kulkul :D

Imorgon fyller Emelie år, så då ska vi dit och fika.
Snart kommer deras bebis också, längtar så jag dööör för att få se vad det är för liten krabat. kan tänka mig hur mycket dom längtar.
Undrar om det är en flicka eller pojke???

Idag har jag shoppat en jacka till mig och ett par converse till Ralf.
Allt liggandes på soffan :)
Tack för det ni Einsteins som kommit på dagens teknik!!

Hoppas jackan ser ut som jag tänkt mig bara, en svart blank diesel jeansjacka. Liknar en skinnjacka väldigt mycket.
Vi får väll se!

Zappar vidare!!!!!

Äh slänger upp en bild på våran egen lilla buddha :D




- Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar