onsdag 2 februari 2011

Pust och Frust

Vart en sväng till akuten i natt igen, fick ett anfall till och vart så osäker på om jag skulle åka in eller inte.
Sjukupplysning var inte till nån hjälp heller, lika tveksugna som jag.
Underbara Mamma kom och hämta mig iallafall, lika bra att åka in och kolla bestämde vi.
Eftersom jag redan hade så dåliga värden :/
Hon i Patientanmälan var lika rveksam som jag på om jag behövde skrivas in eller inte.
Alla var som Frågetecken, till slut sprang hon bak och pratade med en läkare som lästa igenom min journal lite snabbt och bestämde att jag kunde åka hem igen. Det fanns ju ändå inget de kunde göra, eftersom de redan gjort allt dagen innan.
Bara till att driva hem igen.

Stackars Mamma fick pallra sig upp till jobbet sen.
Tänk om inte Mammor fanns, vad skulle man göra då?

Har fortfarande känningar som inte ger med sig men blir inte gulare så jag håller mig på hemma fronten.
BRA JÄVLA DRYG GREJ säger jag bara.
Jävla skitorgan, värdelöst att det inte fyller nån större funktion heller. Så man bara kan operara bort skiten hux flux. Lika ONÖDIG som den där blindtarmen, hehe!

Tur att jag har världens SNÄLLASTE lilla son. Han bara gurglar och ooooar hela dagarna :)
Skriker till när han är hungrig eller trött, Underbart!
Han börjar bli en riktig liten tjockis nu också :D gillas skarpt!
Om han inte varit så snäll så vette fan om det skulle ha vart så lätt att åka in och ut såhär!

Nu ska vi gå över till grannarna och fylla i en JÄVLA massa skit så vi slutför byggena även på papper.
Man skulle behöva ha en liten sektreterare som höll koll på allt sånt, för det är fan mycket att hålla reda på och så fruktansvärt tråkigt att lägga tid på!

Hoppas ni har haft det bra och NJUTIT av solen de här dagarna :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar