tisdag 15 februari 2011

känslor upp över huvet!

Lilla skrutten har börjat med att vara ledsen eftermiddag/kväll. Undrar om det är magen?
Brukar ju vara typiskt magproblem när det kommer på kvällen. Men sen så somnar han runt åtta iallfall, så det är de som gör mig tveksam. De brukar ju påverka sömnen också, men det märker man inte av.
Man vill ju att allt ska vara 100 % bra hela tiden. Klart det inte går med man VILL så gärna.
Önskar att jag kunde känna det han känner :/
Sååå svårt att behålla tålamodet när INGET hjälper, frustrationen står över huvudet när man har försökt med allt. Men till slut så går det ju ändå, på nått mirakulöst sätt verkar allt försvinna, han babblar en stund och ler, sen toksomnar han. Konstigt ??
Önskar så inåt jävla helvette att det fanns nå uppslagsverk att bläddra i.

Vet ni att det här en konstig känsla att ha en liten bebis som man är så viktig för.
Att man (oftast) vet vad man ska göra och ens blotta närvaro kan göra en person så glad.
När han är ledsen så tar man upp honom och allt är bra igen. När man ler så ser man hur han lyser upp, och ler tillbaka. Så svårt att beskriva, men härligt känsla är det minsann.
Älskar detta lilla mirakel och jag vet att han älskar mig tillbaka. Hur underbar känsla är inte det?

hur jag babblar på om känslor, inte trodde jag att jag skulle bli sån känslonörd.
Eller känslor har jag ju, men det har uppstått ett extremt behov av att uttrycka dom bara!
STÅ UT männsikor :D

Imorgon så kör vi mvc kl 10 och bvc vid 13.30 och där emellan tänkte jag ta en fika hos Tussie & Freddie!
För mig så står EFTERKONTROLL på schemat,
känns trevligt att få veta hur illa ställt det är där nere, hehe!
Känns ju inte riktigt som förut kan jag ju erkänna.
Klippet känns av fortfarande, det har läkt med svider och ömmar lite.
Imorse så hade värk i livmodern/ägglossning/mensvärk, vem vet alltså.
Allt är en enda röra där nere så jag vet helt ärligt inte vad som pågick.
Jag har hört att första menstrationerna kan kännas Jätte mycket, och ägglosningen också.
Man är liksom överkänslig, vissa säger att man blir gravid jätte lätt också.

Jag lovar jag ska ge en full rapport imorgon ;) vare sig ni vill eller inte!

Nu ska älsko ha mat igen, sen somnar hon nog för natten!

Heipa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar